Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Żninie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Mapa serwisu

URZĄD MIEJSKI

|--- Dane teleadresowe

|--- Struktura organizacyjna

|--- Konsultacje społeczne

      |--- Konsultacje w Osiedlach Nr 1 i Nr 2 w Żninie

|--- Wybory Sołtysów i Rad Sołeckich w Gminie Żnin

|--- Wybory Rad Osiedli i Zarządów Osiedli w Mieście Żnin

|--- Wykaz telefonów

|--- Regulamin organizacyjny

|--- Godziny urzędowania

|--- Karty usług / Sprawy do załatwienia

      |--- Zadania wydziałów

|--- Nabór pracowników

|--- Kodeks Etyczny

|--- Sprawy pracownicze

System Rada

|--- Transmisja na żywo

|--- Radni

|--- Komisje

|--- Kalendarz posiedzeń

|--- Sesje Rady

|--- Uchwały

|--- Protokoły

|--- Projekty uchwał

|--- Interpelacje

|--- Głosowania

Druki do pobrania

|--- OBYWATEL.GOV.PL

|--- Wnioski, karty usług

PRZETARGI

|--- Platforma zakupowa

|--- Nieruchomości

|--- Zamówienia publiczne

|--- Zaproszenie do składania ofert

|--- Inne wyniki

GMINA

|--- Położenie

|--- Zadania publiczne

|--- Strategia rozwoju

|--- Raport o stanie gminy

WŁADZE

|--- Rada Miejska

      |--- VI Kadencja Rady Miejskiej w Żninie - 2010 - 2014

            |--- Tematyka sesji

            |--- Przyjmowanie skarg i wniosków kierowanych do Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Interpelacje

            |--- Protokoły sesji

                  |--- Kadencja 2010-2014

                        |--- Rok 2014

                        |--- Rok 2013

                        |--- Rok 2012

                        |--- Rok 2011

                        |--- Rok 2010

            |--- Terminy posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Terminy Sesji Rady Miejskiej w Żninie

      |--- VIII Kadencja Rady Miejskiej w Żninie - 2018 - 2023

      |--- VII Kadencja Rady Miejskiej w Żninie - 2014 - 2018

            |--- Petycje

            |--- Apele

            |--- Terminy posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Dyżury Radnych Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Terminy posiedzeń sesji Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Protokoły z sesji Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Składy Osobowe stałych Komisji Rady Miejskiej w Żninie 2014 - 2018

|--- Burmistrz

      |--- Sprawozdania

INSTYTUCJE KULTURY

|--- Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Żninie

      |--- Kontrola w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Żninie

      |--- Oświadczenie majątkowe dyrektora Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Żninie

      |--- Przetargi

      |--- Strategia rozwoju Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Żninie

      |--- Majątek Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Żninie

      |--- Budżet Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej w Żninie

      |--- Plany i sprawozdzania

      |--- O bibliotece

|--- Muzeum Ziemi Pałuckiej w Żninie

|--- Żniński Dom Kultury w Żninie

JEDNOSTKI GMINNE

|--- Jednostki organizacyjne

      |--- Jednostki budżetowe

      |--- Instytucje kultury

      |--- Edukacyjne

            |--- Szkoły Podstawowe

            |--- Przedszkola

            |--- Żłobki

            |--- Gimnazja

      |--- Spółki

|--- Jednostki pomocnicze

      |--- Wybory uzupełniające, przedterminowe sołtysa w Podobowicach na kadencje 2011-2015

      |--- Wybory Sołtysa oraz Rady Sołeckiej Sołectwa Sulinowo i Sołectwa Sulinowo-Bekanówka na kadencje 2013-2017

      |--- Osiedla miasta Żnin

      |--- Sołectwa

      |--- Osiedla

|--- Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych

KOMUNIKATY, OGŁOSZENIA

|--- Nieodpłatna pomoc prawna

|--- Obwieszczenia

|--- Ogłoszenia

|--- Komunikaty

|--- Środowisko

      |--- Ocena Jakości wody do spożycia przez ludzi w gminie Żnin

            |--- Ocena jakości wody 2019 rok

      |--- Wnioski o ustalenie środowiskowych uwarunkowań

      |--- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach

            |--- Wymagające przeprowadzenia OOŚ

            |--- Stwierdzające brak potrzeby przeprowadzenia OOŚ

      |--- Zbiorniki bezodpływowe i nieczystości ciekłe

      |--- Pozostałe informacje

            |--- Gospodarka odpadami komunalnymi

      |--- Dotacje

      |--- Azbest

      |--- ODPADY

            |--- OPŁATY

            |--- REGULAMIN

            |--- DEKLARACJA

|--- Konkurs na wybór Brokera Ubezpieczeniowego

|--- W sprawie podziału Gminy Żnin na stałe obwody głosowania

|--- Zgromadzenia publiczne

      |--- 2018

      |--- 2016

PRAWO LOKALNE

|--- Statuty

      |--- Statuty jednostek organizacyjnych

      |--- Statuty jednostek pomocniczych

            |--- Sołectwa

            |--- Osiedla

|--- Uchwały

      |--- Kadencja 2014 - 2018

            |--- Rok 2014

                  |--- III Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 29 grudnia 2014 r.

                  |--- II Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 5 grudnia 2014 r.

                  |--- I Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 28 listopada 2014 r.

            |--- Rok 2015

                  |--- XV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 22 grudnia 2015 r.

                  |--- XIV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 2 grudnia 2015 r.

                  |--- XIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 25 listopada 2015 r.

                  |--- XII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 28 października 2015 r.

                  |--- XI Uroczysta Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 20 września 2015 r.

                  |--- X Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 2 września 2015 r.

                  |--- IX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 7 sierpnia 2015 r.

                  |--- VIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 czerwca 2015 r.

                  |--- VII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 3 czerwca 2015 r.

                  |--- VI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 11 maja 2015 r.

                  |--- V Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 25 marca 2015 r.

                  |--- IV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 stycznia i 6 lutego 2015 r.

            |--- Rok 2016

                  |--- XXIV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 6 października 2016 r.

                  |--- XXIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 9 września 2016 r.

                  |--- XXII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 29 czerwca 2016 r.

                  |--- XXI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 22 czerwca 2016 r.

                  |--- XX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 25 maja 2016 r.

                  |--- XIX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 27 kwietnia 2016 r.

                  |--- XVIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 23 marca 2016 r.

                  |--- XVII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 10 lutego 2016 r.

                  |--- XVI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 13 stycznia 2016 r.

                  |--- XXVIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 grudnia 2016 r.

                  |--- XXVII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 9 grudnia 2016 r.

                  |--- XXVI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 14 listopada 2016 r.

                  |--- XXV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 4 listopada 2016 r.

            |--- Rok 2017

                  |--- XXXIX sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 28 grudnia 2017 r.

                  |--- XXXVIII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 1 grudnia 2017 r.

                  |--- XXXVII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 27 października 2017 r.

                  |--- XXXVI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 9 października 2017 r.

                  |--- XXXV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 8 września 2017 r.

                  |--- XXXIV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 czerwca 2017 r.

                  |--- XXXIII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 26 maja 2017 r.

                  |--- XXXI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 24 marca 2017 r.

                  |--- XXX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 17 lutego 2017 r.

            |--- Rok 2018

                  |--- XLVIII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 5 października 2018 r.

                  |--- XLVII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 7 września 2018 r.

                  |--- XLVI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 27 lipca 2018 r.

                  |--- XLV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 14 czerwca 2018 r.

                  |--- XLIV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 10 maja 2018 r.

                  |--- XLIII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 13 kwietnia 2018 r.

                  |--- XLII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 6 kwietnia 2018 r.

                  |--- XLI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 9 marca 2018 r.

                  |--- XL sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 26 stycznia 2018 r.

      |--- Kadencja 2010 - 2014

            |--- Rok 2014

                  |--- XXXV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 7 listopada 2014 r.

                  |--- XXXIV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 19 września 2014 r.

                  |--- XXXIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 18 czerwca 2014 r.

                  |--- XXXII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 27 marca 2014 r.

                  |--- XXXI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 stycznia 2014 r.

            |--- Rok 2013

                  |--- XXX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 20 grudnia 2013 r.

                  |--- XXIX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 15 listopada 2013 r.

                  |--- XXVIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 12 września 2013 r.

                  |--- XXVII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 6 lipca 2013 r.

                  |--- XXVI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 21 czerwca 2013 r.

                  |--- XXV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 23 kwietnia 2013 r.

                  |--- XXIV Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 1 marca 2013 r.

            |--- Rok 2012

                  |--- XXIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 21 grudnia 2012 r.

                  |--- XXII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 29 listopada 2012 r.

                  |--- XXI Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 9 listopada 2012 r.

                  |--- XX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 14 września 2012 r.

                  |--- XIX Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 28 czerwca 2012 r.

                  |--- XVIII Sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 31 maja 2012 r.

                  |--- XVII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 marca 2012 r.

                  |--- XVI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 21 marca 2012 r.

                  |--- XV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 29 lutego 2012 r.

            |--- Rok 2011

                  |--- V sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 15 lutego 2011 r.

                  |--- VI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 23 lutego 2011 r.

                  |--- VII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 30 marca 2011 r.

                  |--- XIV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 22 grudnia 2011 r.

                  |--- XIII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 29 listopada 2011 r.

                  |--- XII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 26 października 2011 r.

                  |--- XI sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 25 sierpnia 2011 r.

                  |--- X sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 8 lipca 2011 r.

                  |--- IX sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 16 czerwiec 2011 r.

                  |--- VIII sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 27 maja 2011 r.

            |--- Rok 2010

                  |--- I sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 2 i 9 grudnia 2010 r.

                  |--- II sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 9 grudnia 2010 r.

                  |--- III sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 20 grudnia 2010 r.

                  |--- IV sesja Rady Miejskiej w Żninie w dniu 29 grudnia 2010 r.

      |--- Uchwały od kadencji 2018-2023 Rady Miejskiej znajdują się w sekcji System Rada -> Uchwały

|--- Zarządzenia

      |--- Rok 2010

            |--- listopad

            |--- grudzień

      |--- Rok 2011

            |--- Styczeń

            |--- Luty

            |--- Marzec

            |--- Kwiecień

            |--- Maj

            |--- Czerwiec

            |--- Lipiec

            |--- Grudzień

            |--- Listopad

            |--- Październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

      |--- Rok 2019

            |--- Listopad

            |--- Październik

            |--- Wrzesień

            |--- sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

      |--- Rok 2018

            |--- Grudzień

            |--- Listopad

            |--- październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

      |--- Rok 2017

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- wrzesień

            |--- sierpień

            |--- lipiec

            |--- czerwiec

            |--- maj

            |--- kwiecień

            |--- marzec

            |--- luty

            |--- styczeń

      |--- Rok 2016

            |--- grudzień

            |--- listopad

            |--- październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

      |--- Rok 2015

            |--- Grudzień

            |--- Listopad

            |--- Październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

      |--- Rok 2014

            |--- Grudzień

            |--- Listopad

            |--- Październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

      |--- Rok 2013

            |--- Grudzień

            |--- Listopad

            |--- Październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

      |--- Rok 2012

            |--- Grudzień

            |--- Listopad

            |--- Październik

            |--- Wrzesień

            |--- Sierpień

            |--- Lipiec

            |--- Czerwiec

            |--- Maj

            |--- Kwiecień

            |--- Marzec

            |--- Luty

            |--- Styczeń

|--- Podatki i opłaty lokalne

      |--- Karty usług

            |--- Oświadczenie Rolników z przyczepami-naczepami do celów rolniczych

      |--- Deklaracje / Informacje / Uchwały / Opłaty

            |--- Opłata od posiadania psów

                  |--- Obowiązujący do 31. grudnia 2011 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2016 r.

            |--- Opłata targowa

                  |--- Obowiązujący do 31. grudnia 2011 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2016 r.

            |--- Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 lutego 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 stycznia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 lipca 2013 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2011 r.

            |--- Podatek od środków transportowych

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2011 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2018 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2016 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2015 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2014 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2013 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2012 r.

            |--- Podatek leśny

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2011 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 lipca 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2016 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2015 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 stycznia 2014 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2013 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2012 r.

            |--- Podatek rolny

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2011 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 lipca 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2018 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2016 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2015 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2014 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2013 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2012 r.

            |--- Podatek od nieruchomości

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2011 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 lipca 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2019 r.

                  |--- Obowiązujący od 1 stycznia 2018 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2017 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2016 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2015 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2014 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2013 r.

                  |--- Obowiązujący do 31 grudnia 2012 r.

|--- Pomoc publiczna

|--- Odpady komunalne - informacje

|--- Plany miejscowe

FINANSE

|--- Faktury, konta

|--- Budżet

      |--- Budżet 2010 r.

      |--- Budżet 2011 r.

      |--- Budżet 2012 r.

      |--- Budżet 2013 r.

      |--- Budżet 2014 r.

      |--- Budżet 2015 r.

      |--- Budżet 2016 r.

      |--- Budżet 2017 r.

            |--- Sprawozdania finansowe sporządzone na dzień 31.12.2017 r.

            |--- Sprawozdania budżetowe 2017

                  |--- Sprawozdania budżetowe 2017

                        |--- Sprawozdania budżetowe IV kw. 2017

                        |--- Sprawozdania budżetowe III kw.2017

                        |--- Sprawozdania budżetowe za II kw. 2017

            |--- Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Żnin - 2017

            |--- Uchwały RIO

      |--- Budżet 2018 r.

            |--- Uchwały RIO

            |--- Sprawozdania budżetowe

            |--- Informacje z wykonania budżetu za 2018 r.

            |--- SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK

      |--- BUDŻET 2020

      |--- Budżet 2019 r.

            |--- Informacje o wykonaniu budżetu Gminy Żnin (kwartalne)

            |--- Sprawozdania budżetowe 2019 rok

                  |--- Sprawozdania budżetowe III kwartał 2019 r.

                  |--- Sprawozdania budżetowe za II kwartał 2019

            |--- Uchwały RIO

|--- Majątek

      |--- Majątek ruchomy

KULTURA

|--- Rejestr Instytucji Kultury

|--- Prowadzenie i udostępnianie rejestru instytucji kultury

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE

|--- Formularze

|--- Radni

      |--- Kadencja 2018-2023

            |--- za rok 2018

            |--- Na rozpoczęcie kadencji

      |--- Kadencja 2014-2018

            |--- Na zakończenie kadencji 2014-2018

            |--- W roku 2018: w związku z wyborem na funkcję przewodniczącego

            |--- Za rok 2017

            |--- Za rok 2016

            |--- Za rok 2015

            |--- Za rok 2014

            |--- Na rozpoczęcie kadencji

      |--- Kadencja 2010-2014

            |--- Na koniec kadencji

            |--- Za rok 2013

            |--- Za rok 2012

            |--- W trakcie roku 2012

            |--- Za rok 2011

            |--- Za rok 2010

            |--- Na rozpoczęcie kadencji

|--- Burmistrz, Z-cy Burmistrza, ...

      |--- Kadencja 2018-2023

            |--- za rok 2018

            |--- w roku 2019: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- Na rozpoczęcie kadencji

      |--- Kadencja 2014-2018

            |--- Na rozpoczęcie kadencji

            |--- w roku 2014: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- za rok 2014

            |--- w roku 2015: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- za rok 2015

            |--- w roku 2016: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- za rok 2016

            |--- w roku 2017: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- za rok 2017

            |--- w roku 2018: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- Na zakończenie kadencji 2014-2018

      |--- Kadencja 2010-2014

            |--- Na koniec kadencji

            |--- Za rok 2013

            |--- Za rok 2012

            |--- Za rok 2011

            |--- Za rok 2010

            |--- W roku 2011: powołanie, zatrudnienie, odwołanie, rozwiązanie umowy o pracę

            |--- Na rozpoczęcie kadencji

PRAWO

|--- Monitor Polski

|--- Dziennik Ustaw

WYBORY

|--- Wybory Ławników na kadencje 2020 - 2023 r.

|--- Mapy poglądowe

|--- Stałe obwody głosowania

|--- Okręgi wyborcze

|--- Referendum

      |--- Referendum ogólnokrajowe w 2015 r.

|--- Wybory 2019 r.

      |--- Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP w 2019 r.

            |--- Obwieszczenia, Uchwały i Komunikaty Państwowej Komisji Wyborczej

            |--- Uprawnienia wyborców niepełnosprawnych

            |--- Obwodowe Komisje Wyborcze

            |--- Postanowienia Komisarza Wyborczego w Bydgoszczy II

            |--- Informacje, Komunikaty Urzędnika Wyborczego Gminy Żnin

            |--- Obwieszczenia Okręgowej Komisji Wyborczej w Bydgoszczy

            |--- Obwieszczenia i Zarządzenia Burmistrza Żnina

      |--- Wybory do Izby Rolniczej - 2019 r.

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2019 r.

            |--- Obwieszczenia Okręgowej Komisji Wyborczej w Bydgoszczy

            |--- Informacje, Komunikaty Urzędnika Wyborczego Gminy Żnin

            |--- Postanowienia Komisarza Wyborczego w Bydgoszczy II

            |--- Obwodowe Komisje Wyborcze

            |--- Uprawnienia wyborców niepełnosprawnych

            |--- Obwieszczenia, Uchwały i Komunikaty Państwowej Komisji Wyborczej

            |--- Obwieszczenia i Zarządzenia Burmistrza Żnina

|--- Wybory 2018 r.

      |--- Wybory samorządowe w 2018 r.

            |--- Obwieszczenia i Zarządzenia Burmistrza Żnina

            |--- Uchwały Rady Miejskiej w Żninie

            |--- Obwieszczenia, Uchwały i Komunikaty Miejskiej Komisji Wyborczej w Żninie

            |--- Komunikaty Urzędnika Wyborczego Gminy Żnin

            |--- Postanowienia Komisarza Wyborczego w Bydgoszczy II

            |--- Uchwały Państwowej Komisji Wyborczej

            |--- Obwieszczenia, Protokoły i zestawienia wyników głosowania, podziałów mandatów w okręgach wyborczych i wyników wyborów Burmistrza Żnina

            |--- Informacje

|--- Wybory - Archiwum

      |--- Wybory Parlamentarne - 2011 r.

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014 r.

      |--- Wybory Samorządowe - 2014 r.

      |--- Wybory Prezydenta RP - 2015 r.

      |--- Wybory do Izby Rolniczej - 2015 r.

      |--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Żninie - 2015 r.

      |--- Wybory do Sejmu i Senatu - 2015 r.

      |--- Wybory Ławników na kadencje 2016 - 2019 r.

Polityka Prywatności

|--- Oświadczenie dotyczące ochrony danych